Milí zákazníci,
ďakujeme, že ste nás informovali o tom, že sa prestali správne zobrazovať údaje v aplikácii mojakasa. Zhodou okolností bol v čase, kedy sa údaje prestali zobrazovať, spustený aj nový update pokladníc.
Túto situáciu však nespôsobil update, ale neaktuálna verzia cloudovej aplikácie. Hneď, ako sa cloudové služby aktualizujú, opäť sa zobrazia všetky údaje pokladníc podľa toho, ako boli účtované. Pokladnice totiž stále komunikujú s cloudovým systémom a posielajú naň doklady bez prestávky. Dáta sa teda bezpečne ukladajú, ale mojakasa ich zobrazí až po tom, čo sa sama aktualizuje.
Na aktualizácii cloudových služieb pracujeme a na novú verziu sa môžete tešiť už v najbližších dňoch. O novej verzii a pridaných funkciách vás budeme informovať. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Sme tu pre vás na novom telefónnom čísle servisného oddelenia:+421 51 74 64 252, ako aj na našej hotline: 0901 713 010 / 0901 713 020.
Ďakujeme, že ste s nami,
Váš ELCOM tím